
בראוניז פירורים
זו עוגה מסוג העוגות המשובחות של פעם, שלא חיפשו להרשים, אבל כן הקפידו שיהיה טעים, (וביננו..זה הכי חשוב…) מתאימה לכל שבת, ובהחלט גם יפה כחלק
חטיף שנחטף מהצלחת, וההמלצה, להכין מנה כפולה….
החטיף מורכב מ – 4 חומרי גלם, קלי קלות של הכנה.
המרקם שבין קריספי לגמיש מגיע כתוצאה משימוש בחומר גלם: ששמו סירופ תירס *corn syrup, או גלוקוזה*
ההגשה הנחמדה היא שילוב של חיתוך מעויינים וסידור לצורת כוכב על ידי שילוב של חתיכות החטיף משני צידיו לסירוגין.
החטיפים מצויינים לאחר הקפאה (אם נשארו…)
כ-חצי שעה
קלה
כ-50 יחידות
פרווה
חומרים:
אופן ההכנה:
הניחי את חמאת הבטנים, סוכר וסירופ תירס בסיר, חממי מעל אש נמוכה תוך ערבוב, עד להמסת הסוכר
הכניסי את פצפוצי האורז לקערה רחבה, מזגי מעל את התערובת החמה, ערבבי לאיחוד ולציפוי של הפיצפוצים, רפדי תבנית חד פעמית בינונית 25/30 ס"מ בנייר אפיה, העבירי את תערובת הפצפוצים החליקי והדקי היטב (על ידי כיסוי בנייר אפיה, זהירות חם!). המיסי את השוקולד לציפוי, שפכי מעל, וטלטלי לכיסוי אחיד
הקפיאי, להפשיר כחצי שעה לפני החיתוך
גלוקוזה – סוג של סוכר המופק בתהליך הידרוליזה של עמילן חיטה, תפוחי אדמה או תירס. הוא משמש בעיקר לייצור סוכריות ודברי מתיקה. הוא נותן גמישות למסה.

זו עוגה מסוג העוגות המשובחות של פעם, שלא חיפשו להרשים, אבל כן הקפידו שיהיה טעים, (וביננו..זה הכי חשוב…) מתאימה לכל שבת, ובהחלט גם יפה כחלק

מנהג לאפות בשבת שלאחר חג הפסח חלת מפתח, בספר הקדוש אוהב ישראל הביא טעם למנהג זה, ידוע הוא שבפסח היו כל השערים פתוחים, ואח"כ ננעלו

מתכון לעוגיות מעולות עשויות מבצק פריך משובח מועשר באבקת שקדים בגירסת הילדים (2- 99…) במילוי סוכריה ליצירת אפקט ויטראז' נפלא העוגיות מעולות לאחר הקפאה זמן

צנצנות מתוקות מלאות בכל טוב, קלות ההכנה, היא ללא פרופורציה לשלמות הטעמים והמראה. קרמבל השקדים הוא מוצר נפלא בפני עצמו, אם נשאר ממנו ניתן להניח
WhatsApp us
4 תגובות
שלום וברכה!
רציתי לשאול איך חותכים את הפינאצוס כמו שרואים בתמונה איזה גודל וכו
החיתוך נעשה בצורת מעויינים, ובסידור על המגש, הפכתי חלק מהמעויינים וכך התקבלה הצורה המעניינת.
יהודית המדהימה !!
הייתי אצלך בחוגים לפני תשע שנים ולמדתי ממך המון ,
אני ממשיכה לעשות את המתכונים שלך .
נתת לי בגיל 13 את כל הבסיס לאפייה אין כמוך המתכונים באתר מצוינים אחד אחד .
אין אושר יותר מזה למורה!!!
תודה שירה יקרה!